A 2019-ben megnyílt Porte Clés bemutatóterem koncepciója mögött – a Fehér cégcsoport tagjaként – a Fehér Ajtó Kft. áll, amelynek szakmai kompetenciáját a Puskás Aréna, a Magyar Telekom Székház vagy éppen a Szépművészeti Múzeum létesítményei is bizonyítják. A Porte Clés brand alapgondolata, hogy a túlzsúfolt nyílászárópiacon egy új irányt szabjon.

KIZÁRÓLAG PRÉMIUM BRANDEK

Fő irányelvünk egyértelműen az volt, hogy olyan termékek forgalmazásába kezdjünk, amelyek nem korlátozzák a tervezők, beruházók elképzeléseit. Legyen szó óriási üvegfelületekről vagy tolóajtókról, homlokzati- és beltéri nyílászárókról, valamint árnyékolástechnikáról, a Porte Clés által kínált prémium márkák mind esztétikai, mind pedig műszaki szempontból a legextrémebb igényeknek is megfelelnek!

„AKADÁLYTALAN” TERVEZŐI ÁLMOK, ÖSZTÖNZŐ EGYÜTTMŰKÖDÉS

Fő célunk, hogy olyan termékekkel ismertessük meg a hazai tervezőket és belsőépítészeket, amelyek kompromisszumok nélkül képesek idomulni az építészek és persze a vásárlóközönség igényeihez. Partnermegállapodásaink érdemi ösztönzést biztosítanak elkötelezett belsőépítész és építészmérnök partnereinknek: a termékek bevezető áron való hozzájutásán túl hosszú távú, motiváló együttműködést kínálunk.

MŰSZAKI SEGÍTSÉG ÉS AFTER-SALES

Iparágunkban számos prémium gyártó esik abba a hibába, hogy termékeit ugyan betervezik, de helyi szinten nem biztosítanak teret az előzetes műszaki konzultációnak, a kivitelezésben sem tudnak támogatást nyújtani és nincs after – sales szolgáltatásuk.
A Porte Clés Magyarországon disztribúciós hálózatot épített ki ezen itthon korábban nem ismert, azonban a nemzetközi nyílászáró piacon már jó nevet szerző prémium márkáknak! Cégünk erősségét többek között a szakmailag felkészült, képzett szerelő munkatársaink biztosítják, akik a kötelező szolgáltatáson túl, kreatív ötletekkel állnak helyt a különleges műszaki megoldásokat megkívánó feladatokban.